Parempaa palvelua

Hyvä palvelu saa ihmiset aina ilahtumaan. Moni on siitä valmis vaikkapa hivenen maksamaankin. Huonolla asiakaspalvelulla sen sijaan helposti karkotetaan asiakkaat. Asiakaspalvelijan huono hetki voi kertautua monen asiakkaan menettämiseen. Moni äänestää jaloillaan viitsimättä huomauttaa palveluntarjoajalle, että tämän palvelualttius tai käytös on syynä lopettamispäätökseen. Toisaalta se on harmillista, sillä aina palveluntarjoajat eivät välttämättä itse huomaa sitä, että ystävällisyydessä olisi parantamisen varaa. Ammattitaidottomuutta ei kuitenkaan yhtä helpolla korjata kuin ilmeen muuttamista tylystä hymyileväksi.

Joulumyyjäiskauden käynnistyessä ystävällistä palvelua on yleensä roppakaupalla tarjolla. Moni käsityöläinen kertoo mielellään käyttämistään raaka-aineista sekä tekotavoista ja antaa myös tuotteelle käyttö- tai huolto-ohjeita. Joulun lähestyessä lähes kaiken tarpeellisen saa aivan lähistöltä. Ei tarvita verkkokauppoja eikä postin kulun pohtimista, jos ostaa tarvitsemansa asiat omilta kotikulmilta. Koillis-Helsingissä tarjontaa riittää lähes joka alalla, niin palveluissa kuin erilaisissa tuotteissa. Lehtemme ilmoituksia kannattaa seurata, niistä voi löytää tarvitsemiaan asioita mukavaan hintaan.

Parempaan palveluun pyrimme mekin. Siksi olemme tämän syyskauden aikana selkiyttäneet kotisivujamme sekä luoneet lukijoita varten edullisen rivi-ilmoitusmahdollisuuden turhista kodin tavaroista eroon pääsemiseksi. Se mikä on itselle tullut turhaksi, voi olla toisen kovasti kaipaama tavara. Kierrättäminen esimerkiksi lasten tarvikkeissa kannattaa, sillä monia tavaroita tarvitaan vain vuoden tai kaksi. Rivi-ilmoituksen voi jättää kotisivuilta löytyvän verkkokaupan kautta, josta näkee heti, paljonko ilmoitus tulee maksamaan. Kolmas uudistui astui voimaan viime viikolla, chat-palsta. Sen avulla on helppo kysyä meiltä ilmoituksista tai muista asioista. Jos emme ole juuri silloin linjoilla, saa vastauksen myöhemmin omaan sähköpostiinsa. Me haluamme palvella mahdollisimman hyvin.

Päätoimittaja Teija Loponen

Edellinen artikkeliValaiseeko valomeri Tapulin sunnuntaina? – ”Yhdessä me tuomme valoa pimeyteen”
Seuraava artikkeliLentokentän rakentamissuunnitelmat etenevät: Nallenrinteeseen 2800 asukasta